2 Nisan 2013 Salı

Bitenler #Mart 2013


Mart ayında bitirdiğim ürünler;
1 paket ıslak mendil
1 paket Cala makyaj temizleme mendili

Emotion Asian Garden deodorant
Effaclar H nemlendirici testerı
Effaclar yüz yıkama jeli
Colgate diş macunu

Cala Salatalıklı makyaj temizleme mendilini pek sevmedim. Hem kokusu hem de ıslaklığı beni tatmin etmedi. Bir daha almam.

Emotion deodorantı sevdim, kokusu ferah ve kalıcı. Elimde başka deodorantlar olduğu için almayacağım, ilerde alabilirim tekrar.

La Roche Posay Effaclar H nemlendiricinin tam boyunu da kullanıyorum ve memnun olduğum bir ürün zaten. Yazısı için tık tık

La Roche Posay Effaclar yüz yıkama jelini de severek kullandım. Yağlı ve hassas ciltler için uygun bir ürün.

Genelde Colgate diş macunu kullanıyorum. Şu anda da Colgate Optik Beyaz kullanmaya başladım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder