23 Nisan 2013 Salı

n11.com Alışverişim


Ne zamandır aklımda bir göz kremi almak vardı. n11.com sitesinde dolanırken de Loreal Triple Active göz kremini gördüm ve fiyatı da uygun gelince alışverişimi başlattım. 

Tabi yalnız başına gelemezdi :) Ayrıca sitede 20 tl üzerine kargo bedava fırsatı vardı. Bir de Essence'in bazı ürünlerdeki 3.5 tl indiriminin sitede hala devam ettiğini görünce bu indirimden zerre yararlanamamış biri olarak merak ettiğim ne varsa attım sepete.

19 Nisan'da verdiğim siparişim bugün elime ulaştı.

Göz kremi 11 tl, Essence ürünlerinin hepsi 3.5 tl.

Bence siz de bu indirimi kaçıranlardansanız siteye bir bakın derim.

1 yorum:

  1. Göz kremine ihtiyacım var.Bende alsam iyi olur.Fiyatları da uygunmuş.Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil