10 Nisan 2013 Çarşamba

Alışveriş #4


Project pan'im devam ettiği için pek fazla alışveriş yapmıyorum bu aralar ancak yine de dayanamayıp aldığım şeyler oldu.


İlk makyaj bazımı aldım. Daha önce kullanmıyordum. Sephora'nınkinden çok söz edildiğini duydum ben de onu aldım. Memnun olan da var olmayan da. Biraz kullanınca yorumlarımı yazacağım.

Maybelline 210 numara ve Catherine Arley 302 numara rujları nude ruj arayışım içinde aldım. Maybelline 10,  Catherine Arley ise 5 tl idi.

Gratis'in bu minik parfümlerinde gözüm vardı. İndirimde görünce Marine kokulu olanını kaptım. Vanilya ve karamel olanında da aklım kaldı ama. Fiyatı 6.5 tl bu ay.

Veee ben de Color Tattoo'lendim :) Mat far kullandığım için Permanent Taupe rengini aldım. Yazısı gelecek :)

Golden Rose'dan da tekli bir mat siyah far aldım, üst kirpik diplerime kalem yerine uygulamak için. 6.5 tl olmalı fiyatı.

Son olarak da Rapsodi simli ojeyi aldım.

3 yorum:

  1. golden rose tekli farın dokusu yumuşacık bende alt kiprik diplerime kahverengini uyguluyorum zaman zaman hoş duruyor.Maybelinne color tattoolardan bu rengi almadım ama yeni gelen pembe rengini alacağım.Catherine Arley rujun postunu merakla bekliyorum canım.Birde vanilya karamelli olanını aldım karamel kokusu seven biri olarak beğendim tatlı bir koku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aklım kaldı o vanilyalıda ama bir dahaki sefere inşallah :)

      Sil
  2. http://kadinadairherseyvar.blogspot.com/ bloguma üyeliye beklerim :)

    YanıtlaSil