26 Nisan 2013 Cuma

The Balm Time Balm Kapatıcı


The Balm'ın aldığım günden beri elimden düşürmediğim, çok sevdiğim bir ürünü Time Balm kapatıcısı.

Ürün 7.5 gr, bir kapatıcı için uzun süre gidebilecek bir miktar. Bendeki rengi light clair. Buğday tenime uydu. Herkese uyabilecek birçok renk seçeneği mevcut.

Ürün içerisinde uygulama süngeriyle geliyor ama ben elimle uyguluyorum genelde. Fırçayla da gayet kolay uygulanıyor.


Benim göz altlarım sorunlu olmadığı için bu ürünü cildimdeki kusurları kapatmada kullanıyorum. Göz altım için bana göre fazla yoğun. Ama cildimdeki etkisine bayılıyorum. Sivilce izlerimi, kızarıklıklarımı mükemmel şekilde kapatıyor. Gün içinde uyguladığım bölgeyi kurutmuyor ki en çok bu özelliğini seviyorum. Çünkü daha önce kullandığım krem yapıdaki kapatıcılar pul pul olurdu bir zaman sonra.


Kapatıcı uygulanmamış ve uygulanmış bileğimin fotoğraflarında ürünün kapatıcılığını görebilirsiniz.

Bir de ürün içeriğinin gece sürüp yatabileceğimiz kadar zararsız olduğu iddia ediliyor kutusunda.

Fiyatı 30 tl civarında olmalı ama Gratis indirimleriyle daha uygun fiyata alabilirsiniz.

5 yorum:

  1. Tmm ikna olduummm :) tavsiyene uyucam ve indirim alisverisimin listesine eklicem kendisini :) tsklr arkdsm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alırsan sen de memnun kalırsın umarım, ben çok seviyorum :)

      Sil
  2. lighter than light rengi var bende.Rengi biraz açık gelsede severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bende aynı rengi var, ben de çok memnunum bunun kapatıcılığından :)

    YanıtlaSil