17 Nisan 2013 Çarşamba

Avon Color Trend - Valentine Ruj


Pek fazla Avon ürünü kullandığımı söyleyemem çünkü görmeden, katalogdan seçerek almak bazı temel şeyler dışında bana göre değil.

Avon Color Trend Valentine ruj da elimde olan yegane Avon ruju :) Kalp şeklinde oluşuna aldanıp aldığımı söylememe gerek yok
sanırım :)


Nude tonlarda pembemsi bir ruj. Gayet doğal duruyor dudakta. Fakat dudaklarınız kuruysa çok fazla belli ediyor bunu yani nemlendirme konusunda başarısız. Altına bir lip balm uygulamak gerekiyor bu nedenle. 

Bu serinin rujları vanilya kokuluymuş. Ancak ben alırken bunu bilmiyordum. Vanilya kokusunu severim fakat ruju sürdüğünüz ilk anda bunu çok yoğun hissediyorsunuz ve ben bunu sevmedim.

Kalıcılık konusunda da ne yazık ki pek iyi değil. 

Önemsiz günlerde ve anlarda kullanılabilecek bir ruj.

2 yorum:

  1. iyi günlerde kullan tatlım banada beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  2. http://kadinadairherseyvar.blogspot.com/ bloguma üyeliye beklerim :)

    YanıtlaSil