13 Nisan 2013 Cumartesi

Maybelline Color Tattoo - Permanent Taupe


Maybelline Color Tattoo benim ilk krem farım. Almak için neden bu kadar uzun zaman beklemişim acaba!?
Tek kelimeyle ba-yıl-dım buna!


 Ben simli far kullanmayan biri olduğum için bana uygun tek rengi buydu fakat keşke daha çok mat renk yapsalar. Tek eksi yanı da bu sanırım ürünün.

Permanent Taupe rengi grimsi bir kahverengi. Sadece bunu sürüp çıkıyorum ve bana yetiyor. Göz kapağıma çok doğal duran bir koyuluk veriyor. Benim gibi öyle gölgeyle falan uğraşmayı sevmeyenler için biçilmiş kaftan. Parmağımla göz kapağımın dış kısmından başlayarak içe doğru biraz sürüyorum ve dağıtıyorum, direkt buğulu bir makyaj oluyor. Kalıcılığı da süper ki benim göz kapaklarım yağlıdır ve baz uygulamadan kullanıyorum.

Fiyatı 15 tl civarında sanırım ama Maybelline sık sık indirime giriyor.

Bence hala bir tane edinmediyseniz hemen alın :)



2 yorum:

  1. anneler günündeki indirimde bu rengi alacağım hoşmuş :)

    YanıtlaSil
  2. http://kadinadairherseyvar.blogspot.com/ bloguma üyeliye beklerim :)

    YanıtlaSil