10 Aralık 2013 Salı

Bitenler #Aralık 2013


Son zamanlarda bitirdiğim ürünler tabi ki yine sadece bakım ürünleri :) Bir gün kozmetik ürünü bitirebilecek miyim acaba? :)

Dove şampuanları genel olarak seviyorum. Özellikle mevsim geçişlerinde saçım kepeklenebiliyor bu neden Dove Kepeğe Karşı Çözüm şampuanını kullandım. Sevdim, tekrar aldım bile :)

Pantene Aqua Light saç kremi uzun zamandır duruyordu artık bitsin diye kullandım. Normal bir saç kremi benim için. Belki alırım tekrar.

Dermokil Yağlı Ciltler için nemlendirici kremi de severek kullandım. Hatta yazısını da yazmıştım. Okumak için tık tık

La Roche Posay Effaclar toniği ve Doa Kozmetik Gül Suyunu dönüşümlü olarak kullandım. Makyaj yaptığım günlerde makyajımı temizledikten sonra Effaclar toniği kullandım daha etkili temizlediğini düşündüğümden dolayı. Diğer günlerde ise Doa Gül Suyunu kullandım. İkisini de seviyorum, tekrar alabilirim.

Purederm Snail 3d maskeyi de cildimin çok kuruduğunu düşündüğüm bir dönemde kullandım. Güzel bir maske genel olarak, uyguladıktan sonra cildiniz güzel nemlenmiş ve yumuşacık oluyor. Ama etkisi geçici tabi ki ne yazık ki. Yine de arada sırada yapılabilir.

La Roche Posay Effaclar yüz yıkama jelinden ise bu kaçıncı bitirdiğim bilmiyorum, o kadar seviyorum :) Çok çok güzel bir ürün, şu anda elimde yedekte bekleyen farklı temizleyicilerim var ama ilerde tekrar alabilirim.

Benim bitenlerim bunlardı... Bu yazıları yazmak ve okumak ürün bitirmeye teşvik için yararlı oluyor, ben seviyorum. Umarım sizin de hoşunuza gidiyordur :)

1 yorum:

  1. ben de şu an dovedan bir şampuan kullanıyorum, bloglarda yerden yere vuruluyor genelde ama ben gayet beğendim :)

    YanıtlaSil