6 Aralık 2013 Cuma

Feelunique ve Cloud10beauty Alışverişim


Yine alışveriş yazısı... Bu ara abarttım biraz ama yeni yıl indirimlerinde bile aklımda olan birkaç ürün dışında bir şey almayacağım, söz veriyorum kendime :)

Neyse gelelim alışverişime öncelikle Feelunique.com'dan bir alışveriş yaptım. Loreal True Match fondöten ve Real Techniques makyaj süngerini aldım. Sitede 20$ üzerine ücretsiz kargo var. Ancak takipli kargo ile göndermiyorlar, yine de Paypal hesabınızla ödeme yaparak gümrük konusunda kendinizi biraz daha güvenceye alabilirsiniz. Siparişim 1 hafta gibi yurtdışı alışverişi için hızlı sayılabilecek bir sürede elime ulaştı. Ben genel olarak siteden memnun kaldım.



Diğer alışverişim ise Cloud10beauty.com'dan oldu. Sleek Face Contour kitini almak istiyordum ama nedense kendi sitesinden almayı bir türlü beceremedim. İki farklı kart denememe rağmen sürekli hata verdi. Ben de Cloud10beauty'den aldım bu nedenle. Tek başına gelmesin diye yanına Real Techniques Blush Brush'ı ekledim :) Fırçayı hemen kullandığım için kirli, kusuruma bakmayın :) Küçük tester kabındaki şey ise siteden alışveriş yaparken seçtiğiniz bir adet tester ürün oluyor, o. Ben vücut losyonu seçmiştim bir tek o stoktaydı çünkü. Ama böyle bir kaba doldurulmuş şekilde değildi orjinal tester şeklinde olsaydı daha memnun olurdum. Neyse kabını kullanırım en azından :)

Site hakkındaki yorumlarıma gelirsek... Öncelikle fiyatlar Euro üzerinden olduğu için biraz pahalı geliyor. Üye olduğunuzda ilk alışverişiniz için bazı puanlar geliyor indirim olarak kullanabileceğiniz. Ben o puanlarla 4.95 Euro olan kargo ücretini sıfırlamıştım neredeyse. Ödeme yapmak için Paypal seçeneği yok ne yazık ki. Takipli kargo ile gönderiyorlar ama takip numarısını online chat kısmından isterseniz veriyorlar. Bu siparişim yaklaşık 2 haftada geldi ama çok sevgili Ptt'miz yüzünden 1 haftada bana ulaştırılamadığı için. Yoksa 2 günde İrlanda'dan Türkiye'ye gelmişti kargom.

Benim için güzel geçen memnun kaldığım ve gümrüğe takılmadığım için dualar ettiğim alışverişlerdi :) Siz de gümrük riskini göze alıyorsanız iki siteyi de tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. Güle güle kullan canım, süngerin yazısını yazarsan çok sevinirim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, biraz kullanayım yazacağım :)

      Sil
  2. güle güle kullan canım
    bende merak ediyorum bu süngerleri deneyimlerini bekliyoruz =)
    bende beklerim bloğuma çekilişlerim var
    http://ceylis.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. True match yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil