25 Aralık 2013 Çarşamba

Pek Bilmiş'ten Gelen Kara Kutum :)

Geçtiğimiz günlerde Alice Makyaj Diyarında blogunun yazarı Alice, Lilakutu'dan bir türlü kutu almayı başaramayanlar için bir etkinlik düzenlemişti. Ben de bir mağdur olarak bu Kara kutu etkinliğine katıldım :)

Eşleşmeler sonucunda da sevgili Pek Bilmiş ile eşleştik. Hediyem bu sabah elime ulaştı.


Öncelikle kutunun şirinliğine bakar mısınız :) Kendisi gibi tatlı bir kutu hazırlamış bana, kalpleri bozmaya kıyamadığım için çok dikkatli açtım :)



Ve kutunun içinden çıkan güzel hediyeleri... Düşünerek aldığı o kadar belli ki. Emotion deodorant kesinlikle en sevdiğim koku! Dalan el kremi de en sevdiğim el kremi. Essence eyeliner, Watsons lip balm, Bioderma yüz yıkama jeli merak ettiğim ürünlerdi, görünce nasıl mutlu oldum :) Loreal Makyaj temizleyici, oje, çikolatalar... Hepsini çok çok beğendim :)

Pekbilmiş'e bir kez daha buradan da teşekkür ediyorum, etkinlik sayesinde onu tanıdığıma çok mutlu oldum :)

Ayrıca Alice'e de teşekkür ediyorum onun sayesinde güzel bir etkinlik gerçekleşti ve çok tatlı bir insan tanıdım :)



4 yorum:

  1. Canımm beğenmene o kadar çok sevindim ki :) Hepsini güzel günlerde kullan öpüyorum :))

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil