19 Aralık 2013 Perşembe

Maybelline Dream Fresh BB Krem


Bugün bahsedeceğim ürün bazılarının çok sevdiği bazılarının hiç sevmediği bir bb krem. Ben ne yazık ki sevmeyen kısımdanım.

Maybelline Dream Fresh BB krem yaklaşık 1 senedir piyasada. Sanırım 4 rengi var, bendeki rengi medium. Buğday tenlilere uygun bir renk. 30 faktör güneş koruması içeriyor ve yağsız bir ürün. Ancak yağsız olmasına rağmen ben de her kullandığımda sivilce yaptı. Kullandığımın ertesi günü illaki ya bir beyaz yağ butonu ya da oluşmaya başlayan bir sivilceyle karşılaştım.

Ayrıca üzerinde de yazdığı gibi glowy yani parlak bir bitişi var ürünün. Kesinlikle de öyle, eğer yağlı ciltliyseniz ve üzerine daha da parlamak istemiyorsanız bence hiç bulaşmayın :)

Yapısı akışkan ve kapatıcılığı da ne yazık ki bana yeterli gelmedi... BB krem değil de renkli nemlendirici kıvamında bir ürün bana göre. Özellikle Koreli bb kremleri kullananlar benim gibi düşünecektir. Az da olsa kızarıklıkları kapatıyor o kadar. Bir pudra sürsem de aynı kapatıcılığı sağlardım yani. Fotoğraflarda kapatıcılığını görebilirsiniz.



Ambalajın kapak kısmı da çok kötü tasarlanmış bana göre. Ürün oldukça akışkan olduğundan kapak kısmına bulaşıyor. Daha koyu kıvamlı ürünlere göre bir ambalajda olmasını sevmedim.

Eğer kuru ciltliyseniz, cildiniz hemen her şeyden sivilcelenmiyorsa ve parlamayı seviyorsanız tavsiye ederim. Yağlı ve sivilceye müsait ciltler aman uzak dursun diyorum :)


2 yorum:

  1. Evet ben de sevenler grubuna giriyorum.
    Bana sivilce vs yağlı yapmadı açıkçası karma ciltli olmama rağmen.
    Kore ürünleriyle kıyaslandığında kapatıcılığı oldukça az gelebilir.
    Ben yüzümde hafif bir ürün olmasını istediğim için bu bb kremi tercih ediyorum.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Bende sevemedim, çok akışkan her yerime bulaşıyor ve kapatıcılığı çok çok az yani denediğim bb kremler arasında en az olanı o yüzden sürmeye bile değmiyor. Ayrıca dediğin gibi, glowy bitişli ve bu t bölgemde sorun yarattı.. Çok güzel yorumlamışsın, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil