30 Mayıs 2013 Perşembe

The Balm Hot Mama


The Balm Hot Mama artık birçok blogda okuduğumuz hemen herkesin sahip olduğu bir allık. Ben ne yazık ki Anneler Günü indiriminde ancak alabildim. Çünkü içindeki ışıltılardan korkuyordum :(  Ama hiç korktuğum gibi olmadı, aldığım günden beri severek kullanıyorum.


Kabı diğer tüm The Balm'lar gibi 'al beni' diyor tabi ki :) 7.08 gr'lık bir ürün ama pigmentasyonu sayesinde uzun süre kullanılabilir. Ayrıca ilgilenenler için söylüyorum paraben içermiyor.


Allık içinde hafif ışıltıları bulunan hoş bir açık şeftali rengine sahip. Ama bu ışıltılar yüzünüzde sim şeklinde değil de hoş bir parlaklık olarak görülüyor. Pigmentasyonu çok iyi, fırçaya hafif şekilde almanız yeterli oluyor. Kalıcılığı The Balm'a yakışır şekilde yüksek.


Hemen hemen herkese yakışabilecek bir allık olduğunu düşünüyorum ben. Birçok makyajla da uyumlu olabilir. Yani The Balm'dan bir allığım olsun diyorsanız Hot Mama bunun için ideal. Tabi The Balm'ın tek allığıyla yetinebilirseniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder