9 Mayıs 2013 Perşembe

Gratis Anneler Günü İndiriminden Aldıklarım


Gratis bu sefer yüzümüzü güldürdü :)

Renkli kozmetiklerde %50, Gratis'e özel ürünlerdeyse %40 indirim var.

Ben de hemen Gratis'e koştum bugün :) Kadınlar günü indiriminde geç gitmeme rağmen kalabalık olan mağaza bu defa
bomboştu, ben de rahat rahat alışverişimi yaptım.İstediğim her şeyi buldum.

Max Factor Creme Puff pudra kapatıcılığından dolayı yazın tek başına kullanmak için aklımdaydı. %50 indirimli görünce hemen aldım :)

The Balm Hot Mama da tek 1 tane kalmıştı onu da ben aldım, çok mutluyum :) O da %50 indirimli tabi ki.

Essence ürünleri normalde uygun fiyatlı zaten bir de %50 indirim olunca tadından yenmez olmuş :) Mat bronzer ve göz farı bazı aldım oradan da.

Minik vanilya ve karamelli parfüm, Eklips fondöten süngeri ve Benri pamuklar da %40 indirimliydi.

İndirim 12 Mayıs'a kadar devam ediyor. Bence kaçırmayın :)



6 yorum:

  1. Güle güle kullan canım.Bende kalabalık olmayan mağazalardan alışveriş yaptım bugün.

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım, sanırım herkes indirimi pazar günü beklediği için habersizdi çoğu kişi o yüzden boştu mağazalar :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsini güle güle kullan, çok güzel şeyler seçmişsin. Umarım ben gittiğimde mağaza bomboş olmaz. :)

    YanıtlaSil
  4. Bu parfumler hep var miii

    YanıtlaSil