25 Mayıs 2013 Cumartesi

The Balm Blend A Hand Fırça


The Balm Blend a Hand bir fondöten ve kapatıcı fırçası. Gevşek yapılı olmayan, sık yapısı sayesinde fondöteni çok rahat ve kapatıcı şekilde uygulamanızı sağlıyor. Fondöten ve BB krem uygulaması için sıklıkla kullanıyorum.

Başta boyutu itibariyle tüm yüze fondöten uygulaması için yetersiz olduğunu düşündürtse de kullanınca kesinlikle öyle olmadığını
anlıyorsunuz. Ben önce klasik fondöten fırçası şeklinde kullanıyorum sonra da hafif daireler çiziyorum. Böylece çizgi çizgi bir görünüm olmuyor. Dairesel hareketler yapmazsam bazı yerler çizgili kalıyor. Özellikle burun kenarı gibi yerlerde kullanım için oldukça uygun. Zaten fırçanın hafif sivriltilmiş bir ucu var bu sayede kıvrımlara ürünü kolayca uyguluyorsunuz ve kapatıcı fırçası olarak da göz altlarında rahatlıkla kullanabiliyorsunuz.


Temizlenmesi bana biraz zor geldi açıkçası. Fırça oldukça sık olduğu için kullandığınız ürün aralarda kalabiliyor bu nedenle temizlerken daha fazla özen istiyor. Ama o da dikeni olsun değil mi? :) Birçok defa yıkamama rağmen tüy de dökmedi.

Fırçanın tasarımı da diğer The Balm ürünleri gibi çok sempatik tabi ki :) Al beni diye bağırıyor sanki :)

Siz de almak isterseniz Gratislerde bulabilirsiniz. 20 tl civarı bir fiyatı var sanırım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder