15 Mayıs 2013 Çarşamba

Sephora Makyaj Bazı


Sephora Base Iissante Smoothing Primer aslında benim elimdeki tek makyaj bazı. Günlük olarak fazla teferruatlı makyajla uğraşmadığım için pek de gerek duymuyorum bir makyaj bazına.

Ürün tüm makyaj bazlarında olduğu gibi içeriğindeki silikon sayesinde ciltteki gözenekleri doldurup makyajınızın pürüzsüz görünmesini ve daha uzun süre kalmasını sağlıyor. Yağlı ciltli olmama rağmen eksra bir yağlanma yapmadı bende. Sürüldüğünde
kadifemsi, dokunduğunuzda sanki ıslakmış gibi ama ıslak olmayan bir cildiniz oluyor. Tarif edemiyorum bu hissi pek, anlamanız için denemeniz gerek :)


Gördüğünüz gibi pek masum bir içeriği yok. O yüzden her gün kullanılabilecek bir ürün olduğunu düşünmüyorum ben. Sivilcelenme ya da başka bir soruna neden olmadı ben de ama yine de her gün kullanmam.


Yapısı fotoğrafta gördüğünüz gibi jel kıvamında. Az bir miktarı tüm yüze yetiyor.
Yine çok bilinen The Balm'ın ya da başka bir markanın makyaj bazıyla karşılaştırma yapamayacağım maalesef kullanmadığım için. Ama hepsinin temeli silikon olduğundan çok farklı olacağını sanmıyorum.

15 ml'lik minik bir ambalajda satılıyor ama uzun süre gider diye düşünüyorum küçük olmasına rağmen.
Sephoralarda 29 tl'ye satılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder