14 Ocak 2013 Pazartesi

Favorilerim #Aralık 2012


Aralık ayında makyaj ve bakım favorilerim:

1. Garnier Kapatıcı Roll-on: Göz çevrem için bazen de yüzüm için severek kullandığım bir kapatıcı. Stick kapatıcı kullandığımda göz çevremde beyaz yağ butonları oluşmuştu fakat bu üründe öyle bir sorunla karşılaşmadım.


2. Everyday Minerals Pudra-Fondöten: Günlük makyajım için genellikle bu tür fondötenleri kullanmayı seviyorum. Aralık ayında da neredeyse her gün bunu kullandım. Ayrı bir yazısını yazacağım.

3. Dermokil Yağlı Ciltler İçin Nemlendirici: Geçen ay en sık kullandığım nemlendiricim oldu. Yazısını daha önce burada yazmıştım.

4. Effaclar Yüz Yıkama Jeli: Effaclar ürün alışverişimde hediye olarak gelen bir üründü. Kokusu dışında severek kullandığım bir ürün oldu. Sivilceye de neden olmadı.

5. Essence Long Lasting Siyah Göz Kalemi: Kalıcılığını çok sevdiğim bir kalem. Eyeliner sürmeyi beceremediğim ve kendime de yakıştırmadığım için geçen ay bu kalemi elimden düşürdüm. Essence göz kalemleri hakkındaki düşüncelerimi burada yazmıştım.




Aralık ayı için kitap favorimse Grinin Elli Tonu... Bu kitap hakkında yorumlar değişik; çok seveni de var hiç sevmeyeni de. Ben seven kesimdeyim. Açıkçası edebiyat adına kitabın bir katkısı yok fakat konusu beni etkiledi ve bende merak uyandırdı. 3 günde bitirdiğim bir kitap oldu. 600 küsür sayfalık bir kitabı da 3 günde bitirince beğenmedim diyemem tabi ki. Devam kitaplarını da okumak istiyorum.



Geçen ayın bir diğer favorisi ise Sek Naneli Ayran :) Markette görünce denemek için almıştım ama çok beğendim. Cacığa bayılan bünyeme böyle bir ayran ilaç gibi geldi :) Henüz denemediyseniz deneyin derim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder