12 Ocak 2013 Cumartesi

Bitenler #Aralık 2012


Öncelikle fotoğrafın kötülüğünden dolayı özür dilerim ama makinem bilemediğim bir sebeple böyle çekti.
Çok fazla ürün bitirebilen biri değilim Aralık ayında da sadece 4 tane ürün bitirebilmişim.

Maybelline Volume Express Rimel: Genelde suya dayanıklı rimel kullanmayı seviyorum.
Bu rimeli de severek kullanmıştım. Verdiği hacim ve uzatması benim için yeterliydi. Nitekim aynı serinin başka bir rimelini tekrar aldım bile.

Nivea Invisible Deodorant: Bundan önce aynı serinin roll-on şeklinde olanını ve yine sprey şeklinde olan pembe rengini kullanmıştım. Mavi ve pembe renginin olduğunu bilmeden önceki kullandığımla aynı diye almıştım fakat bunun kokusu farklıydı ve pek hoşuma gitmedi. Denildiği gibi beyaz iz bırakmıyor cidden ama kokusu kalıcı değil. Bir daha mavi olanından almam.

Colgate Ağız Bakım Suyu Plax Beyazlık: Beyazlatma vaadine güvenerek almıştım lakin bir fark göremedim. Kesinlikle Listerine'i tercih ederim.

Cala Makyaj Temizleme Mendili: Gratis'ten almıştım. İlk defa kullandım ve memnun kaldım. Yüzümü germiyor ve kurutmuyor ancak sildikten sonra kalan kokusu hoş değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder