25 Kasım 2013 Pazartesi

Son Zamanların Favorileri



Son zamanlarda severek kullandığım birkaç üründen bahsetmek istiyorum.

İlk favorim Avon'un açılı allık fırçası. Aldığımdan beri kontür yapmak için kullanıyorum ve gerçekten sevdim bu fırçayı. Boyutu kontür için çok uygun. Daha önce kontür yapmazdım ama bu fırçayla yapmaya başladım :)

Bu kontür işlemi için de Bourjois'nın meşhur Chocolate bronzerını kullanıyorum. Daha önce yazısını yazmıştım, okumak için tık tık

Bir diğer favorim Maybelline Colossal Volume'express rimel. Daha önce suya dayanıklı olmayan rimel kullanmayı sevmezdim çünkü kirpiklerimi kıvırsam bile kıvrık kalmazlardı. Ancak bu rimelin fırçası sayesinde kirpiklerim suya dayanıklı rimel sürmüşüm gibi kıvrık kalıyor. Temizlenmesi de çok kolay.

Son zamanlarda hemen hemen her göz makyajımda Essence To Die For Paletindeki koyu kahve mat rengi kullandım. İnce bir fırçayla alt kirpik diplerimi uyguladım bu rengi ve böylece gözlerim daha büyük gözüktü. Dökülmeyen güzel yapılı bir far paleti.

Essence'den diğer bir favorim ise All About Cupcake ruj. Çok doğal duran, rengini hafif veren ve nemlendirmesi yüksek bir ruj. Alalı fazla olmadı çünkü uzun zamandır bulamıyordum ama aldığımdan beri de çok sık kullandım.

Diğer bir favorim ise Mac Blushbaby allık. Çok doğal sanki yanaklarınız kendiliğinden kızarmış gibi duran mükemmel bir renk. Çok severek kullanıyorum. Yazısı için tık tık

Ve son olarak tüm zamanlarımın favorisi Missha Perfect Cover BB krem. Hakkındaki görüşlerim için tık tık

Benim son zamanlardaki favorilerim bunlardı, içlerinde sizin de favoriniz olanlar var mı?

1 yorum:

  1. Şu far paletini ben de hergün kullanıyorum gerçekten harika fiyatına göre :) çok güzel ürünler seçmişsin

    YanıtlaSil