13 Kasım 2013 Çarşamba

Fresh Minerals Suya Dayanıklı Rimel



Fresh Minerals eczanelerde satılan bir mineral makyaj markası. Ben bu markayla cilt tedavisi gördüğüm sırada tanışmıştım ve ilk olarak mineral fondötenini kullanmıştım. Hatta yazısı şurada mevcut.

Neyse gelelim rimelimize... Öncelikle bu rimelin içeriğinde kimyasallar yok. Bu nedenle hassas gözler için öneriliyor. Fırçası benim sevdiğim şekilde kıl fırçalardan. Fakat ben ne yazık ki bu rimeli hiç sevmedim.

Rimel kirpikleri ne uzatıyor ne de dolgunlaştırıyor. Sadece siyahlık veriyor. Tabi bu nedenlerden dolayı da gözlerinizde hiç ağırlık yapmıyor. Bu iyi bir yön sanırım :)

Suya dayanıklılığı iyi, gün içinde akmıyor ve göz altlarına dökülmüyor. Kirpiklerinizden çıkarması da zor değil, bir makyaj temizleyiciyle kolayca çıkıyor. 

Ama dediğim gibi hiçbir özellik vermiyor kirpiklere. O yüzden bir daha almayacağım. Kirpikleri çok mükemmel olan kişiler için ideal olabilir fakat ben o kişilerden değilim :)

Fiyatı 40 tl civarı sanırım, fakat o paraya değer mi bilmem. Eğer özellikle kimyasalsız, hassas gözleriniz için bir rimele ihtiyacınız yoksa o fiyatın çok daha azına mükemmel rimeller var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder