18 Ağustos 2013 Pazar

Gittigidiyor.com

Ben internetten sık sık alışveriş yapan ve bu konuda pek sorun yaşamamış biriyim. Ancak gittigidiyor.com'dan yapmış olduğum bir alışverişin sonrasında yaşananlar canımı sıktı ve sizinle de paylaşmak istedim.

Yaklaşık 2-3 hafta önce gittigidiyor.com üzerinden bir avize satın aldım. Avize bana ulaştığında hasarlıydı ve bunu hemen fotoğraflayarak satıcıya bildirdim. Ancak satıcıdan hiçbir cevap alamadım. Bunun üzerine ödemeyi Paypal üzerinden yaptığımdan durumu oraya bildirdim. Hemen vaka açıldı. Bu sırada da Gittigidiyor, ben ürünün hasarlı olduğunu bildirmeme rağmen onay sürem dolduğu için otomatik olarak onay verdi ve para satıcıya aktarıldı.
Paypal'da açılan vaka için de satıcıdan hiçbir yanıt gelmeyince hak talebine dönüştürdüm durumu ve kararı Paypal'a bıraktım böylece. Ardından satıcıdan yanıt alındığına dair bana bir mesaj geldi ve sonrasında da hak talebinin benim lehime sonuçlandığını, para iadesi yapılacağını bildirdiler. Param Paypal hesabıma iade edildi.

Bu olaydan sonra Gittigidiyor hesabıma girmeye çalıştığımda ise hesabımın geçersiz olduğunu gördüm. Yani Gittigidiyor bana hiçbir şekilde haber vermeden hesabımı silmiş. Böyle bir şey nasıl olur anlamıyorum. Bundan önce hiç negatif puan vs. almamıştım üstelik. Hakkımı aradım suçlu oldum yani.
Bir daha da Gittigidiyor'da ne hesap açarım ne de alışveriş yaparım.

2 yorum:

  1. seni çok iyi anlıyorum, ben de halkbank mı trendyol mu hangisinin suçlu olduğunu bilemediğim bir sorun yaşıyorum, 2.5 aydır çözümlenmedi. online alışverişe karşı soğudum bunlar yüzünden.

    YanıtlaSil
  2. çok ilginç ya. nasıl silerler ki .. kötü bir tecrübe olmuş

    YanıtlaSil