5 Mart 2013 Salı

Favorilerim #Şubat 2013


Şubat ayında en çok kullandığım ve favorim olan ürünler:

Doa Saç Toniği: Burada bahsetmiştim kendisinden. Geçen ay her saç yıkama sonrasında kullandım ve gerçekten
seviyorum bu ürünü. Yedekledim bile :)

Doa Gül Suyu: Tamamen doğal olan gül suyu bulmak oldukça zor olduğundan Doa kozmetikten almıştım ben de. Tonik olarak pamuğa sıkarak ya da direkt yüzüme püskürterek severek kullanıyorum. Bir soruna neden olmadı cildimde.

Emotion Harmony Deodorant: Emotion'dan deodorant kullanmamıştım daha önce ama böyle olduklarını bilseydim kesinlikle denerdim :) Özellikle Harmony olanın kokusu oldukça ferah ve kalıcı. Geçen ay sürekli kullandım, bitmek üzere :(

Garnier Göz Altı Kapatıcı Roll-on: Geçen ay her makyaj yaptığımda kullandım bunu. Kapatması, yapısı ve sonrasında cildimi kurutmadığı için severek kullanıyorum. Hem göz altıma hem de yüzüme kullanıyorum ben.

Nivea Passion Fruits Lip Balm: Günlük olarak ruj kullanmayan biriyim, lip balmlarla idare ediyorum. Bu da ne zamandır elimdeydi ama sıra gelmiyormuş zavallıma :) Geçen ay sık sık kullandım ve seviyorum. Nemlendirmesi iyi ve dudağa hafif renk veriyor. Kendi dudak rengimden 1 ton koyu bir renk oluyor.

Rimmel Stay Matte Pudra: Birçok kişinin severek kullandığı bir pudra zaten. Ben de seviyorum, kullanıyorum ve tavsiye ediyorum :) Dibi görünmek üzere benimkinin o kadar seviyorum yani :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder