30 Kasım 2012 Cuma

Bitenler #Kasım 2012


Merhaba...
Çok sık ürün bitiremeyen genelde yarım yarım şişelerle, kutularla boğuşan biriyim. Bu nedenle de bitirdiğim şeyler olunca heyecanla yazmak istedim :)



Flormar Compact Powder: Fondöten yerine mineral pudra fondöten kullanan biriyim. Bu yüzden kapatıcılığı yüksek olan pudraları kullanmayı seviyorum. Bu Flormar pudradan da oldukça memnundum. Zaten biten 2. kutum bu. Yağlanma ve parlamayı engellemesi yönünden eh işte diyorum ama henüz bunları başaran bir pudra görmedim zaten. Bendeki numarası 88'di. Buğday tenliyim, oldukça uygundu ten rengime. Ancak ben alalı uzun olduğundan şu an değişen Flormar ürünlerinde renk numarası aynı mıdır fikrim yok. Tekrar almayı düşünebilirdim fakat bloglardan etkilenerek Rimmel Stay Matte pudraya geçtim. Ama kapatıcılık konusunda Flormar daha iyiydi.

Nilera Okyanus Suyu Sabunu: Fotoğrafta oldukça pis görünen kutu bu sabuna aitti. Pis değil tabi ki :) Sabunu içinde sakladığımdan sabun kalıntıları var sadece kutuda. Bu sabunu doktorum önermişti. Yağlı ve sivilceye eğilimli ciltler için olmalı. Kokusunu seviyorum oldukça ferahtı ki zaten adı üstünde okyanus :) Güzel temizliyor. Temizleme jeli kullanmadığım zamanlarda bu sabunu kullanıyorum. Eczanelerde satılıyor ve fiyatı 12tl.

Avene 50+Spf Emülsiyon Güneş Koruyucu: Bu ürün için yağlı ciltlere uygun bir güneş losyonu demeliyim sanırım. Kremden daha sıvı çünkü. Sivilce ve komedona neden olmayan, koruması yoğun fakat yapısı hafif bir güneş koruyucu. Su bazlı ve cilt tarafından çabucak emilen bir yapısı var. Gün içinde de cildimi yağlandırmıyordu. İçinde hem UVB hem de UVA koruması var. Ayrıca paraben içermiyor (gerçi ben pek ilgilenmiyorum bununla ama). Severek kullanmıştım. 50ml ve 45tl civarında bir fiyata almıştım sanırım.

Dermokil Yağlı Ciltler İçin Maske: Kil maskelerini seviyorum. Haftada bir kere banyodan sonra yapıyorum. Cildimi pürüzsüz yapıyor ve yumuşatıyor. Tabi bu etki anlık veya en fazla ertesi güne kadar :) Bu dermokil maskelerle ilgili tek sıkıntım tek kullanımlık olan deneme boy yağlı cilt maskeleri yeşil kil içerirken tüp şeklinde olan bu büyük boyların beyaz kil içermesi. Yağlı ciltlerin yeşil kil kullanması gerektiğini duymuştum daha önce bu nedenle de Dermokil tanıtım ürünlerini daha iyi yapmak gibi bir oyun içindeyse eğer çok ayıp diyorum onlara :) Bu maskelerin fiyatı aldığınız yere göre değişiyor ama 15-20tl arası sanırım. Bir tüpünü ben 7-8 defa kullanıyorum.

Dove Kepeğe Karşı Çözüm Şampuan: Saçlarım yağlı ve ufak tefek de kepekler oluyor. Bu nedenle kepek şampuanı tercih ediyorum genelde malum yağlı saçlar için işe yarayan bir şampuan yok ben de kepek sorununa yöneldim sadece. Dove şampuanların da kokusunu çok seviyorum. Kepeğe de iyi geldiğini söyleyebilirim. Saçları yumuşak yapma konusunda da iyi fakat ben uzun süre aynı şampuanı kullanmaktan sıkılıyorum. Güzel bir şampuan olmasına rağmen şu an saçlarımın parlak olmasına taktığımdan Loreal Elseve Nutri Gloss'a geçtim.

Bitirdiklerim bu kadardı. Okuyan birileri yok sanırım kendi kendime konuşuyorum ama olsun :) Yine de hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder