27 Mayıs 2016 Cuma

KOZMODİ.COM ALIŞVERİŞİM


Ben genelde dermokozmetik ürünlerini eczane yerine online satış yapan eczane siteleri dediğimiz sitelerden almayı tercih ediyorum. Çünkü hem ürün çeşidi daha fazla oluyor hem de fiyatlar daha uygun oluyor. Ayrıca zaman zaman güzel kampanyalar olabiliyor. Ancak ne yazık ki bu sitelerin hepsi kaliteli değil. Daha önce tarihi geçmiş, bozuk ürün satan siteler gibi birçok şikayetle karşılaştım internette. O nedenle bir siteden alışveriş yapmadan önce çok düşünüyor ve araştırıyorum ya da bildiğim sitelerden alışveriş yapıyorum.

Kozmodi.com da daha önce alışveriş yapmadığım bir siteydi. Ancak hem fiyatlarının diğer sitelere göre oldukça uygun olması hem de istediğim tüm ürünleri bir arada bulduğum için bu defa bu siteden alışveriş yapmak istedim. Başta tereddütlerim vardı ama biraz araştırma yapıp haklarında şikayet bulamayınca denemeye karar verdim.




Yukarıda gördüğünüz La Roche Posay Rosaliac CC Krem, La Roche Posay Toleriane Teiınt Fondöten, Avene Triacneal Expert Emülsiyon benim satın aldığım ürünler. Sitede şu an 99 tl ve üzeri La Roche Posay alışverişine La Roche Posay Termal suyu hediye kampanyası mevcut. Termal su, Vichy'nin seti, Bioderma güneş sonrası sütü ve tester boy ürünler sitenin gönderdiği hediyeler. Kaç liralık alışverişlere tek bir tester ürün bile göndermeyen sitelere kıyasla çok cömert bir site. Kendilerine teşekkür ediyorum.

Ayrıca online alışverişte önemli olan bir konu da ürünlerin son kullanma tarihi oluyor. Genelde ürünler indirimliyse son kullanma tarihi oldukça yakın olur hatta bazen normal fiyatından aldığınız ürün bile son kullanma tarihine az bir süre kalmış halde gelebiliyor. Fakat bu sitede o konuda çok güzel bir özellik var. Eğer ürünün son kullanma çok yakınsa yani 3 ay 5 ay gibi, onu açıkça belirtmişler ürün açıklamalarında yani sürprizle karşılaşma ihtimaliniz yok. Ki bu şekildeki ürünler de çok çok ucuza satılıyor bu sitede. Bana gelen ürünlerinse hepsinin son kullanma tarihine en az 2 yıl var daha. Oldukça uygun fiyata bu şekilde ürünler aldığım için çok memnunum.

Hız olarak da mükemmel bir site. Dün verdiğim siparişim aynı gün kargoya verildi ve bugün elimdeydi. Çok çok memnun kaldığım sorunsuz bir alışverişti. Bundan sonra hiç düşünmeden bu siteden alışveriş yapacağım sanırım.

3 yorum:

  1. Aldıklarına ve hediye gelen ürünlere şöyle bakınca vay be dedim. Siteyi bir köşeye yazdım. Yakn zamanda ihtiyaçlarım olan bazı şeyleri almak için ilk buraya baksam iyi olacak :)

    YanıtlaSil
  2. Ürünler orjinal mi? Ucuz olunca şüpheye düşülüyor...

    YanıtlaSil
  3. şimdi kızımın sipariş verdiği şampuanlar geldi kolisine gelişi güzel atıldlı icin bir tanesinin kapağı kırılmış diğer şampuanlara da akmışkargoyu getiren genc sivi yasak ama teslim almayın isterseniz dedi k>zım calıştığı icin telefonla ulaşamadım teslim aldım diger şişeleri yıkarken lavabodan köpükler taşıyo zor arındırdım yazık verilen .paraya 5işe şampuandan 1şişesi boşa akmış kesinlikle size güvenimim kalmadıpaketlerken koruma altına alsaydınız kırılmazdı.

    YanıtlaSil