27 Şubat 2013 Çarşamba

Purederm Snail 3D Maske

Geçenlerde yaptığım ki şurada bahsetmiştim alışverişimde Gratis'ten Purederm Snail 3d maske almıştım. Nihayet maskeyi denedim.



Bu 2 aşamalı bir maske. İlk aşamada temizlenmiş ve toniklenmiş cildinize üst kısımdaki serumu uyguluyorsunuz, ardından da maske kısmını uygulayıp 15-20 dk bekliyorsunuz. Çıkardıktan sonra da cildinizde kalan serumu yediriyorsunuz.

Ben daha etkili olur diye banyo yaptıktan sonra uyguladım maskeyi. Ancak yüzüme peeling yapmış olduğumdan mı nedir maske biraz cildimi yaktı. 5 dk kadar sonra geçti bu durum. Maskeden sonra cildim gerçekten nemlenmişti. Gece yüzüme nemlendirici uygulamadığım halde sabah kalktığımda bile nemlenmiş ve yumuşacıktı. Hatta birkaç gündür çenemde kuruyup soyulan bir bölge vardı oranın kuruluğu dahi geçmişti.

Maskenin 2 çeşidi vardı benim aldığım Gratis'te biri yani benimki hücre aydınlatıcı, diğeri ise yaşlanma karşıtıydı. Fiyatı da 2 tl.

Fiyatına göre gayet güzel ve işe yarayan bir ürün. Bir daha alabilirim ancak o yanma hissini sevmedim. Yine de bir şans daha vermek istiyorum bu maskeye.

Ayrıca kullanan varsa sizde de yanma yaptı mı yazarsanız sevinirim :)

4 yorum:

  1. ben de çok merak ettim acaba kuru ciltler için de uygun mudur acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerinde cilt tipi hakkında bir şey yazmıyor. Hasarlı, sivilceli vs ciltlere uygun olmadığı yazıyor sadece. Bence uygundur hatta iyi de gelir güzel nemlendiriyor.

      Sil
    2. çok teşekkür ederim ilk fırsatta deneyeceğim :)

      Sil
  2. Yanma değil aksine çok hoş bir ferahlık hissettim ben. Hücre aydınlatıcı olanını denedim. Tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil