18 Aralık 2012 Salı

İçimde Yaşayan Norveçli Balıkçı

Fazla kuruyan ellerim olmamasına rağmen el kremi almaya bayılıyorum nedense... İçimde bir Norveçli balıkçının yaşadığını bile düşünüyorum bu yüzden. Alıp alıp biriktiriyorum kremleri hele de kış mevsimindeysek. Ara sıra aklıma gelirse sürüyorum, elime geçerse de kokluyorum. Geçenlerde gittiğim Watsons'tan da yine el kremi alınca bu konuda yazmalıyım diye düşündüm. Hem belki bu yazıyı gördükçe alıp da kullanmadığım kremler aklıma gelir ve kullanırım.



Kutusunda olan kremler Watsons'tan yeni aldıklarım, aslında daha çok alma amacıyla gitmiştim fakat krem kalmamıştı! Yılbaşı için özel çıkan kremler bunlar. Benim alabildiklerimin biri lavantalı biri de vanilya ve ballı. Ne yazık ki bunlar kalmıştı sadece :( Bir de greyfurtlu vardı ancak onun kokusunu beğenmedim. Lavantalı olan 3.99, vanilyalı ve ballı olansa 4.99 lira olmalı. Bu kremleri sırf ambalajları için aldım, itiraf ediyorum :)

Pembe olan kremi annemden almıştım Avon'un gliserinli bir el ve tırnak bakım kremi. Fazla bir bilgim yok hakkında, normal bir krem aslında. Nemlendirmesi için benim ellerim fazla kuru olmadığından bir şey söyleyemeyeceğim ancak annem iyi olduğunu söylüyordu.

Ve tabi ki Norveçli balıkçıların, sevgili dostlarımın el kremi :) Neutrogena kremlerin kalitesi malum, çabuk emilen, nemlendirmesi güzel ve gerçekten işe yarayan kremler. Ayak kremi de çatlak topuklarda işe yaradığını gördüğüm tek kremdir. Tek geçerim yani Neutrogena'yı.

Diğer bir el kremi de Dalan D'olive... Allahım bir krem bu kadar mı güzel kokabilir. Krem kullanamayan bünyeme krem kullandıracak bu sanırım. Sırf kokusu için sürekli sürmek istiyorum. Devamlı alacağım tek krem de bu olacak.


Bu kadar... Ben şimdi Dalan'ımdan sürmeye gidiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder